Теми доповідей на студентську конференцію "Мова лікаря як показник особистісної культури"
1.Значення ділової мови і мовлення для суспільства 2.Мовні норми офіційно-ділового стилю. 3.Функції та значення документів для людини і суспільства. 4.Мовна культура ділової розмови. 5.Логічна культура ділової розмови. 6.Психологічна культура ділової розмови. 7.Ведення ділової бесіди. 8.Ведення ділової наради. 8. Ведення телефонної розмови. 10.Мистецтво ведення ділових переговорів. 11.Діловий етикет у службових листах. 12.Публічний виступ. 13.Конфліктний стиль ділового спілкування. 14.Неофіційні прийоми, їх роль і способи організації. 15.Професійний імідж. 16.Етичні принципи і норми ділового спілкування. 17.Характер, поведінка і ділові якості народів світу. 18.Службова культура поведінки. Стилі керівництва 19.Стиль спілкування за методом Д . Карнеги. 20.Складноскорочені слова і абревіатури в українському справочинстві. Графічні скорочення. 21.Складні випадки правопису власних назв у документації. 22.Прийменникові конструкції у діловому стилі. 23.Канцеляризм і штампи у діловому мовленні. 24.Вимоги до тексту та мови дипломатичних документів. 25. Невербальні засоби у діловій розмовній практиці. 26.Синтаксичні особливості ділових паперів. 27.Морфологічні форми у ділових паперах. 28.Писемне та усне ділове мовлення, їх взаємозв'язок та специфіка. 29.Вживання синонімів у діловому мовленні. 30.Вживання паронімів у діловому мовленні. 31.Терміни та їх місце у діловому мовленні. 32.Мова та професія. Професійна лексика у діловому мовленні. 33.Іншомовні слова у документах. Правопис слів іншомовного походження. 34.Правила мовленнєвого етикету в управлінській документації. 35.Мовні норми усного ділового спілкування. |